Konferencja
Andrzeju SP9ENO
Poświęciłem trochę czasu i znalazłem.
Popatrz tutaj: http://konferencja.krotkofalowcy.com.pl/informacje-dla-mediow.html link do dokumentu Zasady wstępu na teren Kancelarii Sejmu RP.

czyli tu: http://sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/komunikat.xsp?documentId=02D724191C35B2CCC125794100365AAF&symbol=AKREDYTACJA
a tam pierwszy dokument to Zarządzenie nr 1 Marszałka Sejmu
http://orka.sejm.gov.pl/media.nsf/files/EPIA-8SYC9M/%24File/zarz%C4%85dzenie%20marsza%C5%82ka%20Sejmu%20tekst%20ujednol.pdf

Ten dokument jest ważny od... 9 stycznia 2008 i wyraźnie w par. 5, jest mowa o zasadach wstępu na teren Sejmu:
imię i nazwisko osoby wchodzącej,
a w przypadku osoby pełnoletniej również – numer ewidencyjny PESEL oraz rodzaj
i numer dokumentu tożsamości ze zdjęciem, zwana dalej „listą imienną”,
z zastrzeżeniem § 51 ust. 2.

Te przepisy o obowiązujących w Sejmie zasadach możemy znajeźć z zakładce... "Dla mediów" a nie dla normalnych uczestników, czyli tam, gdzie wszyscy od lat wiedzą jak mają postępować, bo to ich praca i dobrze o tym wiedzą.

Wystarczyło podać tu a także w informacji przy formularzu ten sam link i byłoby po sprawie, zamiast wypisywać historyjki o materiałach wybuchowych i jakiś nowych dyrektywach bezpieczeństwa obowiązujących w Sejmie i Senacie RP.
Teraz sprawa jest jasna. Do rejestracji potrzebny jest PESEL a przy wejściu dokument toższamości ze zdjęciem.


  PRZEJDŹ NA FORUM