Zasady łamania się przez /MM |
Ale kto takie założenie zrobił? Chyba nie ja. Moje założenie było inne - że kolega, który robi łączności najwidoczniej pracuje na stanowisku, na którym pracuje się podczas rejsu a podczas postoju nie. Z całą pewnością są takie stanowiska, że te 12 godzin pracy wypada podczas rejsu. Nie wyobrażam sobie, by steward czy barman pracował na odwrót - i akurat czas pracy wypadał mu podczas postoju w porcie a wolne podczas rejsu. Z kolei grafik załogi sprzątającej kabiny może być zgoła inny - zresztą sprzątać kabiny mogą też pracownicy firmy z lądu, dochodzący na pokład. Również nie bardzo mi pasuje, by kolega ten na przykład pracował w ładowni, bo tam też robota jest przede wszystkim podczas postoju (załadunek, wyładunek). A wyspać się można podczas rejsu. Najgorzej to przypisywać komuś absurdalne wypowiedzi, które nigdy spod ust czy palca temu komuś nie wyszły - i pouczać. Tak, ja czasem też tak mam. |