Rotor AR-303
Brakuje 45°
Ja dostałem taki niebieski cholernie lepliwy smar. Nie sztywnieje na mrozie, ale nie wiem jak się nazywa.
Szymon, zastanów się, czy od razu nie przerobić tego ARa jak go masz na dole, bo synchronizacja na silnikach ZAWSZE się rozjeżdża. To nie wada, to feature. Podobnie z kalibracją - to się kalibruje ZAWSZE a nie od czasu do czasu. Silniki synchroniczne różnie obciążone po prostu MUSZĄ mieć inną prędkość obrotową i się rozjeźdzać. Prędzej czy później - w zależności od obciążenia.

Metodą jest dołożenie czujnika położenia, wywalenie fabrycznego sterownika i dołożenie nowego, np K3NG
a wykorzystanie wyłącznie przekładni z napędem. Można dać potencjometr, można dać impulsator - jak ci pasuje.
Wtedy robi się z tego słaba - ale dokładna obrotnica.

MAc
mrn


  PRZEJDŹ NA FORUM