Szukam transcievera kf
    EI2KK pisze:

      SP1AP pisze:

      Nie będę Irku wiele deliberował, bo widzę, że nawet nie umiesz poprawnie oznaczać jednostek pojemności AKU, ani pobieranego prądu. Przede wszystkim w samochodach z reguły są używane akumulatory o pojemności 45-60 Ah, a wspomniany przeze mnie IC-703PLUS był zasilany z AKU 17 Ah(nie ah).
      Natomiast wymieniany przez Ciebie TS-480HX pobiera prawdopodobnie około 15 razy więcej i musiałby dla takiego okresu pracy być zasilany z akumulatora mającego grubo ponad 200 Ah, czyli od autokaru, TIR'a, czy nie wiem jakiego czołgu, bo ja przy żadnym aucie osobowym AKU o tak potężnej pojemności nie widziałem.
      A już pisanie o akumulatorach 800 Ah to wybacz, ale jest dla mnie śmieszne.
      Coś te Twoje wyliczenia nijak się mają do rzeczywistości, daruj! oczko



    A skad ci sie wzial samochod osobowy?
    Tak ustaliles, zeby pasowalo do twojej teorii?

    Wroc do pierwszej strony i zobacz do jakiego auta ten TRx ma byc podlaczany, tylko wtedy bedziesz musial wymyslec jakas inna teorie, czemu nie TS-480HX..

    Alternatywa jest walniecie focha.. ale tak z samego rana...?



Znowu uciążliwe dociekania i dzielenie włosa na dziesięcioro.
A czy samochód terenowy nie jest osobowym, tylko ciężarówką ważącą 7 ton?
Czy nawet jak tyle waży, to nie posiada AKU o poj. max 75 Ah?
Czy może w Eire są akumulatory do terenówek mające 800 Ah?
Jak zwykle fochy to idą wciąż nie ode mnie!cool

Upierdliwość to cecha ciężka do zniesienia, ale trudno. zdziwiony


  PRZEJDŹ NA FORUM