Apel o bojkot firmy TME.EU
    SP3CW pisze:

      SP2IPT pisze:

      Czyli upraszczając nie udało się odkręcić tego co zawliłeś przez pośpiech?

      Nie to żebym był fanem TME, ale lepszego dostawcy w SP nie ma.



    dlaczego zawaliłem ?

    poprosiłem o przeadresowanie przesyłki, tyle...



    CW's Art


Rozumiem wkurzenie, bo coś nie wyszło, ale ta firma naprawdę ma niezłą obsługę klienta, także w nietypowych sytuacjach. Zamawiając podzespoły za 1-2 tysiące rocznie byłem w stanie wymusić dostosowanie się do wydumanych procedur korporacyjnych.

Postaw się w ich sytuacji: setki, jeśli nie tysiące przesyłek, wszystko adresowane automatycznie drukowanymi etykietami, może już spakowane, leżące na stercie dla firmy kurierskiej. Wysyłki nie można wstrzymać, bo pozostały tysiąc klientów nie będzie zadowolony.

Najlepsze wyjście w takiej sytuacji to nowe zamówienie na właściwy adres (sam tak robiłem). No chyba, że to było coś baaardzo drogiego w cenie wartej zawalonego zlecenia. A może dałoby się zwrócić? Pewnie prostsze do załatwienia i bez pospiechu.
Stosunkowo łatwa opcja to przekierowanie bezpośrednio w firmie kurierskiej, a nie w TME.

Pozdrawiam,
Paweł


  PRZEJDŹ NA FORUM