Mój UR5EQF_LOG
Konfiguracja, ustawienia, możliwości
[quote=SQ9MZ]Już się cieszyłem czytając te wpisy po przyjściu z pracy. Już byłem pewny, że i u mnie to zafunguje. Niestety nie.
Po raz enty upewniłem się, że wpisuję prawidłowe hasło logowania do LOTW, dla pewności równolegle zalogowałem się na stronie LOTW do swojego konta (z powodzeniem).
No i nic. Przy próbie downloadu komunikat błędu ten sam.
Jest jedna różnica: przy próbie uploadu kontaktuje się z serwerem LOTW! I tego nie mogę pojąć. [może ktoś się domyśla skąd taka dwutorowość].

Mam wrażenie, że towarzyszący komunikatowi błędu tekst:

<,,!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//IETF//DTD HTML 2.0//EN">,,
<,,html>,,<,,head>,,
<,,title>,,400 Bad Request<,,/title>,,
<,,/head>,,<,,body>,,
<,,h1>,,Bad Request<,,/h1>,,
<,,p>,,Your browser sent a request that this server could not understand.<,,br />,,
<,,/p>,,
<,,/body>,,<,,/html>,,

też może coś sugerować.
Ale pozostaję w rozczarowaniu.[/quote]
Też jestem rozczarowany. Komunikat mówi, że serwer Lotw nie rozumie żądania wysyłanego przez Twoją przeglądarkę. A więc wina leży po Twojej stronie a raczej po stronie Win10, niestety. W takim przypadku radzę:
1. Wyczyść wszystkie pliki cookies w domyślnej przeglądarce.
2. Pamięć podręczna DNS to kolejne potencjalne rozwiązanie błędu 400 (Bad Request).
Spróbuj usunąć całą pamięć DNS zapisaną lokalnie, uruchamiając wiersz polecenia w Win10 i wprowadź
polecenie ipconfig /flushdns
3. Jeśli nie masz aktualnej wersji logu UR5EQF, zaktualizuj do wersji 3.31-61a
https://ur5eqf.ru/download/update/update3.31-61a.rar
Cieszę się, że pomogłem Jarkowi SQ7AI.


  PRZEJDŹ NA FORUM