Ku przestrodze z pocztą e-mailową
Tak precyzyjniej ):

Od wsparcia technicznego ESET otrzymałem informację, że problem jest im już znany i pracują nad jego rozwiązaniem.
Doraźnie problem można rozwiązać:
proszę przejść do Ustawień ESET’a > Ustawienia zawansowane > Strony internetowe i poczta e-mail > Dodaj certyfikat główny do znanych przeglądarek > Proszę wyłączyć > Uruchomić ponownie komputer > I włączyć tą opcję.


Sprawdzone działa.

a precyzyjniej...

ESET ->, Ustawienia zawansowane ->,
Strony internetowe i poczta e-mail ->,
SSL/TLS ->, CERTYFIKAT GŁÓWNY ->,
Dodaj certyfikat główny do znanych przeglądarek ->, WYŁĄCZ ->,

Uruchom ponownie komputer.

Po uruchomieniu komputera postępuj zgodnie z powyższą ścieżką ->,
Dodaj certyfikat główny do znanych przeglądarek ->, WŁĄCZ.


Następnie odpalasz Thunderbirda który juz powinien działać prawidłowo.

Pewnie niebawem zaktualizują eseta i samo to ustąpi


  PRZEJDŹ NA FORUM