NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » ZAKUPY SPRZETU KRÓTKOFALARSKIEGO » OPINIE O CONSPARK GDYNIA

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 5 / 9>>>    strony: 1234[5]6789

Opinie o Conspark Gdynia

sklep / serwis
  
SP2LIG
10.12.2012 19:36:55
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: GDYNIA

Posty: 13099 #1069057
Od: 2009-3-16

    sp5twa pisze:

    sklep ok, trochę śmieszne gratisy mają, no i ceny bardzo podnieśli w ciągu ostatnich 2 lat. 2 lata temu ft 857d 2590 dziś 3450 jako okazja. To chyba nie tylko wynik zmiany kursu złotówki.


Nie,to nie jest wynik zmiany kursu złotówki to jest wynik zmiany kursu jena.
____________
Greg SP2LIG
  
Electra01.11.2024 00:27:17
poziom 5

oczka
  
SQ7ACP
11.12.2012 04:55:01
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: KO01am / Tomaszów Maz.

Posty: 1090 #1069248
Od: 2009-12-30
    SP2LIG pisze:

    Jeszcze nikogo nie zawiedli,jako pierwsi mają już w ofercie FT 3000.
    _____________
    Greg SP2LIG


Nic jeszcze nie mają. Dopiero od stycznia i nie tylko oni bo w Ten-Techu tez ma być w styczniu. Poza tym wykładnik tego czy mają czy nie, nie świadczy o jakości obsługi.
Owszem Panie są bardzo miłe w sklepie, można z nimi dużo załatwić tylko trzeba umieć, natomiast jakość serwisu zostawia wiele do życzenia.
_________________
Wykaz oddziałów OT PZK ułożonych numerycznie

Spis klubów, grup i stowarzyszeń krótkofalarskich w SP

Mapa klubów krótkofalarskich w SP

sq7acp.pl

FB:SQ7ACP

Pozdrawiam
  
usuniety_2018_02_23
15.12.2012 13:30:19
poziom 4

Grupa: Użytkownik

QTH: Olkusz - JO90SG

Posty: 250 #1073340
Od: 2010-3-3



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY
Tym razem mikrofonogłośnik do FT sześćdziesiątki - miło i szybko.
_________________
Jurek
144.550.000 MHz. FM & DV.
  
sq5sdn
19.11.2013 16:24:38
Grupa: Użytkownik

Posty: 12 #1663053
Od: 2010-12-2
Odesłałem do Consparku Ftm-350 bo pewnego dnia poprostu się nie uruchomił.
Jest to naprawa gwarancyjna i narazie czekam na odpowiedź serwisu.
  
sq6ade
19.11.2013 22:34:28
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: Wrocław (Breslau) Party-n

Posty: 15171 #1663409
Od: 2008-3-21
Jeśli chodzi o zaopatrzenie w części zamienne dla "ludzi z ulicy" - wzór cnót.
Kontakt 10/10 a ceny nie zwalają z nóg.
_________________
Wiosna się budzi w całej naturze
Witana rzewnym słowików pieniem,
W zielonym gaju, ponad strumieniem,
Kwitną prześliczne dwie róże.

Obrazek
  
sq5sdn
20.12.2013 06:44:52
Grupa: Użytkownik

Posty: 12 #1691197
Od: 2010-12-2
22.11.2013 odebrałem naprawionego FTMA
Naprawa gwarancyjna trwała niecałe 2 tygodnie razem z przesyłką w obydwie strony.
  
SP9AB
20.07.2015 22:56:02
poziom 3

Grupa: Użytkownik

QTH: Wielka Wieś

Posty: 108 #2146222
Od: 2010-1-18
Pierwszy kontakt i małe rozczarowanie - zamówiłem aku do mojego VX8R (SBR-14Li), system w piątek zamówienie przyjął, przelew wysłałem (nb. nie rozumiem jak w 2015 można mieć sklep on-line bez integracji płatności on-line), a w poniedziałek mail z informacją, że... wszystkie sprzedane i będą dopiero we... wrześniu. Domyślam się, że zawiodła aktualizacja stanów magazynowych. Zobaczymy co będzie dalej, bo mają jedną ciekawą ofertę, nad którą się zastanawiam.
  
SP5XMI
20.07.2015 23:04:15
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

QTH: Warszawa

Posty: 3444 #2146232
Od: 2012-12-16
Moje doświadczenie - pozytywne. Naprawiałem transceiver kolegi i podzespoły były praktycznie od razu.
_________________
Sent from Marconi Oceanspan with 3x807 in the finals.
Pozdrawiam, SP5XMI Marcin
  
sq9orf
27.07.2015 18:13:09
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Locator- JO90RE

Posty: 404 #2149362
Od: 2011-3-4
Zakup radia , obsługa miła , zdarzył się rabat , wszystko pięknie przygotowane na promocję 200 ojro.
_________________
Janusz
***** ***
  
SP9AB
27.07.2015 19:14:47
poziom 3

Grupa: Użytkownik

QTH: Wielka Wieś

Posty: 108 #2149381
Od: 2010-1-18
Dobra, dalszy ciąg był taki, że na wieść, że bardzo mi zależy bo padł mi aku w radiu zaproponowali, że rozkompletują nowe radio i sprzedadzą mi sam aku. Duży plus. No i kupiłem u nich FT450D - szybko, sprawnie, jak na razie bez problemów. bardzo szczęśliwy
  
sq9orf
25.09.2015 23:42:28
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Locator- JO90RE

Posty: 404 #2179192
Od: 2011-3-4
Tym razem moja opinia o serwisie . Jako że uszkodził mi się port USB , wysłałem mojego FTDX3k na gwarancji . Upływa drugi tydzień i zaczynam mieć mieszane uczucia . Pierwszy raz zadzwoniłem po trzech dniach i sie dowiedziałem ,że usterka zrobiona tylko teraz testowanie komunikacji radia z komputerem i loggerami . Słysze ten tekst od półtora tygodnia i nic się nie zmienia . Pan Stasiu (miły bardzo Pan w tel rozmowie) ciągle nie może przejść konfiguracji i końca nie widać . Serwis powinien mieć jakieś rozpisane konfiguracje w instrukcji serwisowej , które szybko i bezboleśnie można zastosować , a nie poruszać się jak dziecko we mgle.
_________________
Janusz
***** ***
  
Electra01.11.2024 00:27:17
poziom 5

oczka
  
sq9orf
07.10.2015 15:21:40
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Locator- JO90RE

Posty: 404 #2185326
Od: 2011-3-4
Niejako edycja poprzedniej opinii , pochylam głowę w szacunku wobec Consparku . Problemy nie były winą Consparku . Radio naprawione , działa wyśmienicie . Zachowanie serwisu oceniam na wzorowe , aczkolwiek mój przypadek spowoduje prawdopodobnie odpowiednie zapisy w instrukcji obsługi radia FTDX3k.
_________________
Janusz
***** ***
  
SP3TLJ
22.10.2016 15:42:41
poziom 1



Grupa: Użytkownik

QTH: GNIEZNO

Posty: 41 #2348656
Od: 2013-2-2
Witam,
Próbowałem zakupić kabel do rotora YAESU 40M-WP. Na witrynie sklepu dostępny - dodaj do koszyka. Przyszło potwierdzenie zamówienia na maila z kontem do przelewu. Wykonałem przelew. Dzwoni do mnie pracownik sklepu i informuje mnie, że będę musiał poczekać na kabel do 4 tygodni. Umawiamy się, że poczekam. Pod koniec tygodnia dzwoni do mnie ponownie pracownik CONSPARK i informuje mnie, że jednak nie otrzymam kabla w tym terminie. W jakim niewiadomo, bo YAESU musi go dopiero wyprodukować.
Opinia o serwisie - interesująca dla tych, którzy zakupili urządzenia w firmie Conspark:
Kolega z klubu zakupił urządzenie YAESU FT-897D w tej firmie. W radiu pojawiła się usterka w funkcjonowaniu filtra - błąd projektowy YAESU - brak kondensatora odcinającego składową stałą w filtrze powodujący degradację filtra i trzaski w odbiorniku.
Serwis Consparku przetrzymał radio Kolegi prawie 6 miesięcy i odesłał nienaprawione w dodatku z głośnikiem odłączonym od płyty głównej.
Kolega postanowił naprawić radio sam. Zdiagnozował usterkę w dwa dni i opisał sposób naprawy na forach dla innych kolegów.
Pozdrawiam,
Darek SP3TLJ

_________________
SP3TLJ member of SP3YDE Contest Team
www.sp3yde.pl
  
SWL_SP5
24.10.2016 08:56:04
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Posty: 649 #2349395
Od: 2015-9-7
Conspark to jeden z wielu sklepów krótkofalarskich który na stronie internetowej ma wszystko a po zamówieniu okazuje się, że danej pozycji nie ma.

Druga istotna sprawa to fakt, że Conspark nie oferuje płatności elektronicznych więc trzeba przelewać pieniądze na podane konto bankowe co znacznie wydłuża czas zakupów.


Kolejnych zainteresowanych zakupami w Conspark informuję więc, by w przypadku chęci zakupu konkretnej rzeczy najpierw zapytać się obsługi sklepu poprzez e-mail: czy mają to co zamierzamy kupić na stanie (fizycznie)?

  
SP2SNF
16.01.2017 12:16:30
poziom 4

Grupa: Użytkownik

QTH: Leżenica / JO83GD

Posty: 354 #2383608
Od: 2014-5-7
Dodam dobrą opinię i 100 % zadowolenia. naprawione wysłane bardzo szybko , no i cena za naprawę niewygórowana. Radio wysłane 4 stycznie i dziś odebrane.
  
sq9lgg
27.04.2017 22:18:03
Grupa: Użytkownik

Posty: 2 #2421600
Od: 2014-4-14
Parę lat wstecz zakupiłem TRX, w kwestii pewnych ustawień zostałem skierowany do Pana serwisanta, stwierdził, że za "takie" wiadomości powinienem uiścić opłatę 50 zł!!! a informacje zawarte są w instrukcji.... podejście wyśmienite, szkoda słów, potem oczywiście zmienił zdanie i kazał siebie "nie słuchać"

W tamtym roku natomiast, zamówiłem kilka części w okolicach godziny 11:00, zadzwoniłem pytając czy zostały wysłane w tym dniu, ale przemiła Pani poinformowała, że "teraz są klienci i ważne sprawy..." po czym dodała, że przesyłki kurierzy odbierają w godzinach wczesnych popołudniowych(nie chce tu wymyślać) ogólnie grubo przed moim telefonem, więc nici z wysyłki....

Ogólnie jestem zadowolony z towaru i realizacji, ale za swoje pieniądze nie lubię się prosić.


_________________
czemu huragany mają imiona kobiet? są ciepłe, wilgotne a zabierają dom i samochód...
  
SQ4AFJ
27.04.2017 23:30:02
poziom 4

Grupa: Użytkownik

QTH: KĘTRZYN KO04QB

Posty: 353 #2421637
Od: 2011-3-11
Realia polskiego rynku są takie że nikt nie mrozi gotówki w towarze ( ryzyko kursowe i szybka zmiana cen ), sam pracuję w sklepie z elektroniką i wiem jakie to ryzyko. Przecież trzeba zarabiać . Sklep to nie organizacja charytatywna i nie będzie dokładać do interesu. Nasz sprzęt to jest towar niszowy dla wąskiego grona pasjonatów. Zawsze można się umówić i zamówić to co trzeba. Sam na przykład zamawiałem stopki do FT-450- trzeba było poczekać ale cena była ok. Potem zamawiałem 2 sztuki trxa FTDX1200 ( razem z kolegą ) Cena i rabat były jak najbardziej ok.
_________________
Krzysztof
TRX-y Yaesu FT-710AESS,Icom IC-7100, Motorola MTR-2000 przerobiona na repeater DMR PLUS (SR4KT) , Motorola DP4801e
ANT COMET GP-9M (2m/70cm), GP7 (HF)
  
SWL_SP5
28.04.2017 09:03:09
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Posty: 649 #2421691
Od: 2015-9-7
    SP1AP pisze:

    Ja kilkanaście lat temu chciałem u nich zakupić FT-817ND na raty, ale jak się zwróciłem o informację, to się dowiedziałem, że przy ratach korzystają z jakiegoś "ŻAGLA" i wyjdzie w sumie razem koszt zakupu prawie jak za dwa TRX'y. zdziwiony
    Zrezygnowałem. poruszony



Przy zakupach ratalnych warto z góry zapłacić pewną kwotę, (np. 10-30%) ponieważ wtedy całość zakupu nie jest już tak bolesna dla naszego portfela.

Ponadto - cenę zakupu zawsze można negocjować a tego (niestety) wiele osób nie robi, bo myśli, że jak na stronie internetowej jest napisane np. 3500 zł to idzie do innego sklepu.


Sprzęt krótkofalarski jest niszowy jak to ktoś już napisał, więc sklep handlujący takim towarem chętnie ponegocjuje z kupującym, ponieważ jeśli tego nie zrobi, potencjalny kupujący kupi od innego sprzedawcy a on sam zostanie z trx-em, którego nikt od niego (raczej) już nie zakupi.
  
SP2LIG
28.04.2017 09:55:06
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: GDYNIA

Posty: 13099 #2421703
Od: 2009-3-16

    SP1AP pisze:

    Ja kilkanaście lat temu chciałem u nich zakupić FT-817ND na raty, ale jak się zwróciłem o informację, to się dowiedziałem, że przy ratach korzystają z jakiegoś "ŻAGLA" i wyjdzie w sumie razem koszt zakupu prawie jak za dwa TRX'y. zdziwiony
    Zrezygnowałem. poruszony



Również korzystałem z Żagla przy zakupie ręczniaka VX7 wiele lat temu. Żagiel to firma obsługująca sprzedaż ratalną. Zapłaciłem w sumie ok 70 pln więcej jak w detalu. Oczywiście część należności wpłaciłem gotówką.
Czy na dzień dzisiejszy Żagiel jeszcze istnieje to nie mam wiedzy.
_______________
Greg SP2LIG
  
sq9orf
08.11.2017 08:50:16
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Locator- JO90RE

Posty: 404 #2484669
Od: 2011-3-4
Opinia , tym razem po kupnie . To już czwarty TRX w mojej karierze z tego sklepu , a oprócz tego było sporo różnych akcesoriów . Jak zwykle , miło , szybko i profesjonalnie . W tym sklepie jak się ma historię zakupową , można wynegocjować całkiem przyjemny rabacik .
_________________
Janusz
***** ***
  
Electra01.11.2024 00:27:17
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 5 / 9>>>    strony: 1234[5]6789

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » ZAKUPY SPRZETU KRÓTKOFALARSKIEGO » OPINIE O CONSPARK GDYNIA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny