Czyżby załapał się na strumień, który wyniesie go na północ, następnie powrót nad wielkie jeziora i w drogę do Europy? Tym razem miałby szansę zaczepić o Irlandię. _________________ Pozdrawiam Jurek HF1D
Jak po sznurku zgodnie z mapą rozkladu wiatrów. Z IRMY może być nawet pożytek. Jeżeli nic się nie zmieni to pośpieszny do Irlandii czeka _________________ Pozdrawiam Jurek HF1D
Jak już wcześniej wspominałem - nie rozumiem czemu ktokolwiek się powołuje na windy, który nie pokazuje wiatrów na odpowiedniej wysokości oraz nie uwzględnia zmian kierunków wiatrów podczas lotu (proszę o wyjaśnienie). _________________ Konrad
Jak już wcześniej wspominałem - nie rozumiem czemu ktokolwiek się powołuje na windy, który nie pokazuje wiatrów na odpowiedniej wysokości
Jesteś tego pewny, że nie pokazuje? https://www.windy.com/?52.606,20.984,7. Po prawej stronie są dwa paski. W pierwszym wybiera się temperaturę, wiatr, ciśnienie itp. Na dolnym pasku (jak już jest wybrana opcja "wiatr") można wybrać wysokość.
Minął najbardziej na południe wysuniętą część Zatoki Hudsona i leci na wschód. Tym razem już chyba w kierunku EU przy lekkim skręcie na południe. Bogusław sp7ivo
... leci na wschód. Tym razem już chyba w kierunku EU przy lekkim skręcie na południe. Bogusław sp7ivo
Prądy są dość wariacko pokręcone i równie dobrze może wypędzić go trasą północną nad Labradorem. A nad Atlantykiem wieje teraz ponad 200km/h i jest w mgnieniu oka na Irlandią! Jacek! nie śpij!!
Windy pokazuje wiatry na wys. 13,5 km. Wtedy był na 14 km
sp7ivo: Owszem - kółko było zrobione, ale przed napisaniem Twojego postu, więc spodziewałeś się drugiego, a nawet trzeciego kółka, którego już nie było.
Wiem, że to jest mało istotne w tym przypadku. Po prostu musiałem udowodnić moją rację _________________ Konrad
Ja myślę, że to była ostatnia sesja łączności przed Atlantykiem. Jeśli wszystko pójdzie jak trzeba to za 2-3 dni znów go usłyszymy :-) _________________ -- 73! Tomek