Z linek grafenowych mają chyba zrobić winde do nieba i tyle wiem a jego zastosowaniu a w radioamatorstwie , super wytrzymała antena o super wielkich wymiarach ? _________________ www.youtube.com/user/ganjor86
Protestujemy, że stawiają fotoradary tam gdzie jest ograniczenie szybkości to proponuję protestować przeciwko karaniu za przejechanie skrzyżowania na czerwonym świetle. Przecież przekroczenie szybkości to takie samo wykroczenie jak parkowanie na trawniku czy przejechanie właśnie skrzyżowania na czerwonym świetle. Koledzy więcej wyobraźni i samokrytyki. Pozdrawiam.
Kilka di temu słyszałem w radiu, że gdyby kopułę nad stadionem narodowym w Warszawie wykonać z grafenu to ważyłaby tylko 8,5g i byłaby kilkakrotnie bardziej wytrzymała niż ta, która została wykonana i uchodzi za bardzo lekką konstrukcję, ponieważ waży tylko około 50 ton. _________________ Vy 73's es best DX WojtekSP6IWX ex SP6-3963
Protestujemy, że stawiają fotoradary tam gdzie jest ograniczenie szybkości to proponuję protestować przeciwko karaniu za przejechanie skrzyżowania na czerwonym świetle. Przecież przekroczenie szybkości to takie samo wykroczenie jak parkowanie na trawniku czy przejechanie właśnie skrzyżowania na czerwonym świetle. Koledzy więcej wyobraźni i samokrytyki. Pozdrawiam.
Myślę,że gdyby ta analogia była taka prosta to sam mimo iż dużo jeżdżę podpisałbym się pod nią. Niestety znając absurdy na naszych drogach nie jest to takie proste,często spotykam się z tym iż w terenie otwartym,gzie dobra widoczność,czasami nawet na drodze dwu jezdniowej w jednym kierunku ograniczenie do 40km/h, a sto metów dalej stroma góra,a ja jadę samochodem ciężarowym 12t,zaraz za ograniczeniem stoi sobie fotoradar więc jadę przepisowo,a później gramolę się pod górę,a ogonek za mną. Ma to jakikolwiek sens?Moim zdaniem nie. Analogia przekroczenia prędkości do innych wykroczeń wydaje się być mocno nieadekwatna i mówię to jako kierowca pojazdu ciężarowego o dmc powyżej 3.5t,tego typu jazdę praktykuję od 1998r. _________________ Paweł Opole.
Protestujemy, że stawiają fotoradary tam gdzie jest ograniczenie szybkości to proponuję protestować przeciwko karaniu za przejechanie skrzyżowania na czerwonym świetle. Przecież przekroczenie szybkości to takie samo wykroczenie jak parkowanie na trawniku czy przejechanie właśnie skrzyżowania na czerwonym świetle. Koledzy więcej wyobraźni i samokrytyki. Pozdrawiam.
Myślę,że gdyby ta analogia była taka prosta to sam mimo iż dużo jeżdżę podpisałbym się pod nią. Niestety znając absurdy na naszych drogach nie jest to takie proste,często spotykam się z tym iż w terenie otwartym,gzie dobra widoczność,czasami nawet na drodze dwu jezdniowej w jednym kierunku ograniczenie do 40km/h, a sto metów dalej stroma góra,a ja jadę samochodem ciężarowym 12t,zaraz za ograniczeniem stoi sobie fotoradar więc jadę przepisowo,a później gramolę się pod górę,a ogonek za mną. Ma to jakikolwiek sens?Moim zdaniem nie. Analogia przekroczenia prędkości do innych wykroczeń wydaje się być mocno nieadekwatna i mówię to jako kierowca pojazdu ciężarowego o dmc powyżej 3.5t,tego typu jazdę praktykuję od 1998r.
Zgoda co absurdów, ale to walczmy z absurdami i tu popieram wszelkie dozwolone metody jak nacisk na polityków, posłów, pisanie petycji a nawet blokady tych odcinków dróg na których występują takie absurdy. Byłbym za walką z fotoradarami na drodze gdzie dozwolone jest np 80 a fotoradar "pstryka" przy 70 ! Ale jeśli jest 80 a fotoradar pstryka przy np 85 tego już nie popieram. Ktoś ustanowił przepis i choćby ze względu na poszanowanie dla tego kogoś winniśmy ten przepis respektować, choć możemy się strać o jego zmianę. A z naszego podwórka. Dlaczego jak mamy np pasmo 3,5 do 3,8 nikt z trzeźwo myślących nie próbuje nadawać na 4,4 MHz ? Lub na innym paśmie zajętym np przez lotnictwo? Przecież miał by z kim pogadać (kontrolerzy, piloci itp). Bo po pierwsze NIE WOLNO (przepis). po drugie by go zamknęli. Może ta analogia jest dobra (choć o pierwszej też mam takie zdanie, że jest prawidłowa).
Witam. Wyobraźcie sobie pełnowymiarową YAGĘ na 160m z grafenu, wytrzymalszą od stali i ważącą jakieś 10dkg. Z balunem. Na 100m maszcie. Albo z GP wielopasmowym 3/4 fali. Całość ważąca 2kg. Albo 5 metrowej średnicy antenę mikrofalową. ... _________________ Battlelore...
..... Byłbym za walką z fotoradarami na drodze gdzie dozwolone jest np 80 a fotoradar "pstryka" przy 70 ! Ale jeśli jest 80 a fotoradar pstryka przy np 85 tego już nie popieram. Ktoś ustanowił przepis i choćby ze względu na poszanowanie dla tego kogoś winniśmy ten przepis respektować, choć możemy się strać o jego zmianę.
Nie chcę zaśmiecać tematu jakimiś fotoradarem,ale każdy kto ma do czynienia z urządzeniami dozorowanymi czy też innymi podlegającymi legalizacji doskonale wie,że istnieje coś takiego jak pewna tolerancja błędu i stąd bierze się owy margines,który w przypadku jaki wymieniłeś 80/85 nie stanowi nawet 10% . _________________ Paweł Opole.
To nie to forum ani na pewno wątek. Problem generalnie leży w przestrzeganiu prawa a my POLACY jesteśmy mistrzami w jego omijaniu. Te wielkości podałem jako przykład. Niech będzie 80/95. Czy teraz OK
Skoro o radarach mowa, to zdaje się, że przynajmniej część z nich pracuje na w części naszych pasm mikrofalowych. _________________ Czy wierzysz w życie poza-radiowe? niech MOC EIRP będzie z Wami!
SP5MJJ--nie pisz BZDUR a przy produkcji i strojeniu radarów trochę czasu straciłem(10 lat)
A co ma praca przy czymkolwiek do sprawy przestrzegania prawa? Przecież tak naprawdę chodzi o to aby nikt nas nie kontrolował jak przekraczamy prawo (szybkość).